8 maj 2011

Inte skrivit på längre..

Hej på er! Jag har inte skrivit på faktiskt jätte längre eftersom jag hade gjort mycket saker. från fredag till lördag så sov Therese över mig och från lördag till söndag sov jag och Nathalie över henne. Idag så träffade jag Maja och hon såg jätte glad ut och hon var säkert det och så precis utanför min port var det en fladdermus som levde! Jag tog ingen bra bild, för att jag inte vågade gå så nära den eftersom dom suger blod! Men tog en bild ändå, första gången jag såg en fladdermus på riktigt och jätte nära. Det var ganska läskigt, men den var jätte gullig på något sätt men läskig på samma gång. 
Man ser den inte så bra.. men man ser den.. 
Maja.. ♥

2 kommentarer:

  1. Haha, har tillomed ätit en fladdermus xd

    SvaraRadera
  2. Har du ? Omg, Aileen.. Hahah.. ♥

    SvaraRadera