5 maj 2011

Glass bilen + stakars Maja

Hej på er! Idag så var jag med bara Therese eftersom Nakita var på en sak som kallas "Raice Your Voice" det är en musikgrupp i skolan men man behöver inte vara med i den. Igår så ramlade Maja av sin cykel, jag fattade inte riktigt hur det hände men vi hörde bara skrik, skrik och skrik då sprang vi dit och då såg vi henne med en till tjej som heter Nea. Då kunde hon inte röra eller lyfta på armarna, sen kom hennes och Neas mamma och hämta henne. Idag hade hon operation, tycker jätte synd om henne. Hon bröt BÅDA armarna. Jag är helt chockad, kunde inte sova hela kvällen igår för att jag tänkte på henne. 
Thereses söta hund!
Blommor.
När jag kom in med paketet då sa mamma "OMG". Hahaha! ^^

Ha det så bra och var försiktiga och ta hand om er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar