22 april 2011

Långfredag

Moshi moshi.

Igår så kollade jag på en film som heter "Upp" och den var så himla bra! ♥ Jag hade jätte tråkigt ikväll så laddade jag ner den och så trodde jag att den skulle vara dålig, men när jag kollade klart den tyckte jag att den var jätte bra! ^^ Jag har lärt mig hur man bloggar genom mobilen, så det  blir nog mer inlägg när jag är ute, men har inte lärt mig hur man laddar upp bilder från mobilen. Måste lära mig. Idag så handlade jag och mamma "lite" mat, vi skulle bara handla mjölk och kakor. Nej men då kom vi hem med fem fulla kassar med mat! Hahaha. ^^ Sen fortsätta mamma städa så längre jag och Therese var i Farsta Centrum då köpte jag en ny boll till mig och ett vykort till mamma. Ha en underbar kväll!
Bollen är lite smutsig eftersom jag hade kört "zingo" med Therese.
Vykortet som jag köpte till mamma. ♥ Min autofokus på mobilen kom mitt i ordet "bäst" haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar