28 april 2011

Dragen i håret, sparkad i magen

Jag har precis vart ute med min underbara Therese! Inte bästa rubriken men det är sant jag blev dragen i håret jätte hårt och sparkad i magen. En tjej som jag känner jätte bra blev sur på mig och Tessi för ingenting, då gick hon till en annan kompis. Sen träffade dom oss och ramlade en tjej av sin cykel, och då sprang hon rakt på mig och började dra mig i håret och sparkade mig i magen. Annars var dagen perfekt, förutom det som hände. Jag kommer kanske inte få vara med henne. Jag som gillade henne jätte mycket. Ha det så bra!
Söta! Eller hur?! :)
Så du bara vet jag kommer alltid komma ihåg den här dagen, och kommer aldrig glömma det. Och tänk på vad du gör nästa gång. Den som jag skrev till vet själv vem denna person är. Hoppas att du förstår vad jag menar.

P.S Sluta sprid lögner om mig, då slutar jag sprida sanningen om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar